Mys

När klockan ringde 6.30 imorse så var jag riktigt seg. Låg kvar länge tills jag insåg att flis inte låg hos mig..Alltså kvar i sin egen säng hela natten! Duktig tjej man har. Kikade in hos henne o insåg att idag blir det en mysdag med bara vi. Hon har verkligen saknat sin mamma hela helgen o hon var lite sliten hon med så vi stannade hemma idag. Vi flyttade över oss till mín säng och jag kunde snarka om en liten stund när hon kikade på barnis. Efter frukost åkte vi en sväng till Bergvik. Det som var mission idag Strumpor till henne. FÖrstår inte vart allt sånt tar vägen. Ngn som äter upp ena sockan o lämnar mystiskt den andra kvar för förbrylling. Underligt. Det blev lite annat också. Mat, en mascara (till mig, inte att måla morfars hall i stugan med)och en väska..Ja, Henrik kommer få ett bryt på mig sen men va fan.. 50 spänn liksom. ÄR det ngt att hetsa upp sig för, o dessutom har jag inte köpt en väska på över ett helt år!! Den sista väskan fick jag av honom o flis i julklapp 07 men den har varit sååå fiiiin så jag har inte kollat på andra väskor. Idag sprang jag på DEN väskan. Japp..bara o inse att den skulle med hem. Vi tog en liten fika. Flis fick chokladboll och festis o jag en slät kopp kaffe. DET VAR GOTT. Inne på MAXI fick flis åka liten kundvagnsbil...en sån dära som barnen kan sitta längst fram i o ratta runt. Det var en hit. Mer sånt, för nu satt hon stilla i vagnen under hela mathandlingen. Coolt. Hem o äta lite mat, sova en stund o nu är hon vaken igen min lilla älsklingsunge. Hon ska få lite mellis i sig o sen ska vi gå ut en stund o få lite frisk luft. Vem vet..gossevovvarna i huset brevid kanske är ute o kan hålla oss lite sällskap. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0