Mariebergsskogen

Var en hit. Gudmor Lena skulle tydligen dit med sin brorsson E. Kul o ta följe en stund. Vi kolla på djuren. Flis blev nafsad på handen av en anka som blev för närgången o trodde att vi hade mer bröd...Det gick bra o Flis sa "dumma kalle anka.." hehehe lilla sköningen o mästarinnan av härliga kommentarer. Vi kolla in smådjur, grisar o kor. Klappade en liiiiiiten pytte häst till flis stora förtjusning. Sen gick vi 2 mot lekparken. Bilder finns. Kommer senare NÄR JAG FÅR MER TID..o sen skulle vi hem. Tänkte jag alla fall. Fast det fanns ju ngt annat som lockade mer..typ is. Mariebergsskogen har ju en isbana o gissa om ngn blev förälskad? Jo tjena... Hon snurra runt o gjorde piruetter o ville promt inte gå av banan. SÅ..ja, det är dags för skridskor här tror jag minsann...

Kommentarer
Postat av: Emma Damm

Gå gärna in på min konstnärsblogg och tävla om två biobiljetter :-) Kika på mina teckningar också!

2009-01-06 @ 14:42:35
URL: http://emmadamm.blogg.se/
Postat av: josse

åå va mysigt me skrillor... längtar jag oxå efter! hihi

2009-01-06 @ 15:42:22
URL: http://josefinewedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0