Biblioteket har inte böcker!?

Va fan? Jag lovar mamma..det har blivit förfall sen du slutade där.. Jag ringer o söker studentlitteratur o vad händer? BIBLIOTEKET HAR INTE BÖCKER!! Skräll o skämmas ta mig tusan. Bibliotek SKA ha böcker man söker efter. Det är bara så. Ngt som bibblan har är talböcker. Me like! Igår lånade jag Ulla-Carin Lindquist "ro utan åror" o vilken bok..ALS är bland det vidrigaste som kan hända en människa. Mina tankar går till hennes familj, vänner och alla som berörts av hennes öde... Usch vad jag grinade när jag stod o lagade mat med min bärbara cd-spelare med lurar i öronen.. Alla fall.. det kommer lätt bli fler talböcker för min del. Har inte tiden att LÄSA så mycket mer än studentlitteraturen nu, men talboken kan ju hänga på i bilen, under promenaden och när jag städar hemma.. MKT BRA! DAGENS DISS!! BIBLIOTEKET!! skäms på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0