Stallhäng o status

Vart det idag. Vi borstade Henna och gjorde henne så fin så. 2 barn där idag..Flis o T. Hm.. Stallhäng är viktigt det med. Inte bara ridningen..Stallvett o etikett. Ja, jag säger då det. Nu är vi hemma igen, det vankas mat inom en snar framtid och sen bär det av mot sjukhuset o jobb i dagarna 2. Kroppen tar tacksamt mot panodilen som jag matar den med. Maxdos my ass.. här tar vi ett paket el 2 för att orka stå på benen. Nässpray är min bästa vän och det enda jag önskar är att denna helgen tar slut igår.. Mmm så är det, jag brukar alltid tycka det är jättekul att jobba, men då har jag inte värk överrallt heller och mår som en kratta. HA en bra dig ni alla friska o härliga människor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0