Som en stock

Japp, vissa har bolibompasex (se den annorlunda familjen på måndagar i tv 4) jag sover. Somna som en stock idag. Snark på hög nivå i soffan. "Sover du??" sa ngn..Vad gör man då? Jo ryter tillbaks...NEEEEJ!!! Men det är klart som korvspad att man sover.. Varför förneka? O varför frågar man det om man redan vet att personen sover? Jaja.. insåg att kl var 20 så alternativen var följande..Antingen går jag o lägger mig för natten o missar ett urkul program på 4:an som är mellan 20-21. Dessutom missar jag veckans höjdpunk i tv-väg...Criminal Minds. Säger bara bäst! Eller så pallrar jag mig upp ur soffan sätter på lite te (blev nyponsoppa istället)o håller mig vaken 2 timmar till o somnar gott gott i min säng kl 22 istället. Mm så blev det. Har dansat hela dagen..Eller fram till 12 alla fall. En efterlunch kaffe hos Vickevire o slösnack..Seriöst gumman så kommer jag somna gott i din soffa snart. Alltid mys med dig. Hämtade en gosing på dagis som hade ätit mellis ute i det sköna o fina vädret. Åh vad jag ser fram mot att kunna göra sånna saker med mina barn. Vi bakade en rulltårta när vi kom hem o döm av min förvåning..Den blev ju bra! Har inte lyckats med det förrut.. I o för sig..har bara testat 1 gång tidigare..hihihi JA MAMMA, VET VAD DU SKA SÄGA NU...hihihi Sen lite mat o sen lite snart.. Gôtt moooos...Nu är det över änd äut *puss*

Kommentarer
Postat av: Josse

dina barn??? har jag missat en liten?! ;) hehe..

2009-02-26 @ 21:55:30
URL: http://josefinewedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0