pain in the ass...

Jag undrar..när ska den här förbannade träningsvärken försvinna???? Inte kommer jag ihåg att jag fick träningsvärk efter VARJE lektion när jag red förr..Nu har jag ont. Pain in the ass..Låren..fötterna..magen..aj. Helt sanslöst. Hade dock sötis Largo igår igen.. Love him. Vilken underbar häst. Å igår sadlade o tränsade jag all by myself! DÄ NI! Plutten o jag kämpade på o hade kul.. Ja, vad säger man.. Det är kärlek. Fiiiinaste hästen. Nästa gång får jag en annan häst..Det är helt ok, men Largo i mitt hjärta sålänge. Får gå o pussa lite på honom on the side istället. Så..med träningsvärk kommer jag till skolan för dagens rörelsepass. LEK. Springa, åla, krypa och tävla. Har en liten teori i efterhand. Ska träningsvärk med ny träningsvärk botas??? Åh herre min skapare. Kommer jag upp ur sängen imorgon överhuvudtaget??? En sak är säker alla fall. Flis är SJUK :( Skruttig som busen o feberrosig över hela kroppen. Hemmadag imorgon o ev på fredag. Smulisen har inte ätit på dagis idag.. knappt ngn frukost, ingen lunch o hemma har vi haft mellis på fruktsallad ( o glass för hennes del ) och jag tog en smörgås till min fruktsallad. Fisen har ätit pyttelite men dricker alla fall festisen som står på bordet. Lilla pluttan..tycker så synd om henne när näsan bara rinner, ögonen är glansiga och hela hennes glada uppsyn är som bortblåst. Ska ge mig här nu.. Pluttan behöver TLC o en ny blöja..

Kommentarer
Postat av: mamma

dags att koka saft för leverans till hammarö till barn och barnbarn märker jag. saft kommer snart. sköt om er. kram

2009-02-18 @ 21:44:00
Postat av: Anonym

dags att koka saft för leverans till hammarö till barn och barnbarn märker jag. saft kommer snart. sköt om er. kram

2009-02-18 @ 21:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0