Nej, inte idag..

Har bestämt mig för en inläsningsdag idag. Jag orkar inte gå till skolan för att jag är så jävla ledsen och besviken. Tårarna bara rinner och jag vill verkligen inte att folk ska få se den sidan av mig.Goa glada jag är nertryckt i skosulorna och tom...Får ta en funderare under dagen om det här verkligen är så rätt för mig som jag trott sen vi började..Besvikelsen är enorm, har inga ord kvar..Förstår verkligen inte ett dugg...Är jag självgod för att jag anser mig vara värd mer? Har jag verkligen inte gett 200% för att få allt fungera runt omkring mig med allt vad det innebär..Nej, jag åker inte till skolan idag.

Kommentarer
Postat av: Sarao

Du ger allting och du bara kan inte valt fel!Du kommer bli en underbar pedagog!

2009-02-10 @ 20:49:41
URL: http://vaxlanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0