Mammas lilla isprinsessa

Japp, smulan har fått ett par skridskor av sin pappa. Idag skulle de testas...ute. VI åkte till Mariebergsskogen..åh denna vackra park mitt i city. I alla fall så var min lilla isprinsessa supersugen tills hon kom på isen. Inte så kul.."det är ju halkigt, mamma!!" EH...ja, is är halkigt smulan.. Efter ett par vansinnesutbrott så gick vi upp till lekparken och gjorde av med lånad energi. Min lilla tjej har nämnligen bara sovit 45 min idag o vaknade såklart o som vanligt astidigt så ett bryt eller 2 är mycket vanligt då. Den lilla isprinsessan gjorde några tappra försök att stå på fötterna o ta sig fram på egen hand. Men nej, inte den här gången. Vi testar igen om ett tag igen (förutsätter att snön ska vara kvar ett tag), bättre lycka nästa gång. Det är otroligt vad duktig hon är min älskling. Pratar så redigt o klart o MYCKET. Hon tar för sig, och hon är stark i sig själv och det kommer jag allitid uppmuntra henne att vara och göra. Hon är så duktig med djur och natur. Hon passar perfekt på hästryggen och toktrivs där, precis som jag. Nu ligger hon o sover. Lilla hjärtat...tänka sig att man kan bli så otroligt stolt över allt hon gör o tar för sig? Min lilla mini me..jag har aldrig förstått eller kunnat tänka mig att JAG har kunnat fått till det så här bra..MAMMA ÄLSKAR DIG SMULUNGEN <3

Kommentarer
Postat av: Evelina

And I love you both! Saknar er :)

2009-02-23 @ 01:32:46
URL: http://peaceofcakeblog.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0