Magkänslan

Stämde, det var ingen bra dag att ge sig ut. Flis mår lite sådär..Hon är hes o hostig lilla hjärtat. Ingen feber (ta i trä) men helt klart skruttig. Ska prata med personalen imorgon o bestämma att vi har kontakt under dagen. Det dära andra då..eh.. jo..mja..fortfarande förvirrad, lite ledsen (grät såklart idag med :( och förvånad. MEN, äsch jag vet itne vad jag ska skriva mer. Mitt ego har förmodligen fått sig en stjärnsmäll o därav att jag har svårt att resa mig upp igen. Ta nya tag får jag höra..Mmm just det ja..Hur? Hur gör jag alldeles perfekt o alldeles lagom=? har ngn en idé så hör av er...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Nya tag är lätt å säga svårare att göra men jag tror på dig!!! Stå på dig! KRAM!

2009-02-16 @ 19:56:57
URL: http://jennylindqvist.blogg.se/
Postat av: Sara O

Du kan!Fortsätt bara vara du, det duger alldeles prefekt och alldeles lagom!

2009-02-16 @ 20:51:09
URL: http://vaxlanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0