Löööördag

Hela dagen lång. Flis har ridit, vi har varit ute i snön o snart vankas det thaimat..mmm... Jag känner mig nöjd över det jag ändå har presterar på den lilla studietid jag fått till härhemma under 2 dagar. Mycket verkar man förväntas att göra, men att få lite tid till studier verkar vara ett helt företag. Jag har betat av 1½ år o när denna termin är slut så har jag bara 1½ år kvar..TIden går fort. Både längtar ut i det nya arbetslivet och samtidigt tycker jag det är himla skoj på universitetet. Kanske är proppmätt på att läsa när jag är klar, men just nu är det bara kanonkul (för det mesta alla fall). Nu ska jag ge mig här, för det ligger en bok brevid mig som bara vill bli läst på direkten. Sambo o dotter åker en liten tur så det ger mig väl kanske en timme på sin höjd..förmodligen inte mer än 45 min.. Så jag ska vara effektiv, ta fram en 50 cl vattenflaska o hälla i mig under tiden, (FÖR DIG JAN!!!) o sätta mig tillrätta här i soffan. Bara jag inte somnar..hihihi. Ikväll är det melodifestivalen. Så kan det vara.

Kommentarer
Postat av: mamma

heja hippas, det jag aldrig lyckats med fixar du. kram

2009-02-07 @ 22:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0