Liiiiten fundering

Har fullspäckat schema hela långa helgen. Ridlekis imorgon o sen börjar jag jobba kl 15. Jobbar till 21.45 o sen hem..för att snabbt lägga mig för att sedan typ 2 min senare behöva gå upp o åka till jobbet igen. Börjar 6.45 o slutar 15.15.. Så vad är problemet kanske du frågar dig. JAG HAR ONT I MIN KROPP..Förkyld, ont i halsen och lederna värker. Så mi lilla lilla fundering är bara..hur i h*****e ska jag orka med att jobba när jag bara vill krypa ut ur kroppen som det är...Ja, jag vältrar mig i självömkan. Så sjukanmäl dig då kanske du säger.. JAG KAN INTE. Har inte råd med det :( Så jag ska trycka i mig ett paket panodil eller 2 o jobba ändå. Nu ska jag o flisen göra oss iordning lite smått..mysdag på g <3

Kommentarer
Postat av: mamma

ska till arvika, mattias 17 år, kan vi lämna saft nånstans på vägen?

2009-02-20 @ 16:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0