Hälja!

Jobbade som sagt igår..var dock förmodligen inte ensam att göra det. HOTELLFÔLK, servicemännskor,vård/omsorg m.m jodå..vi är ett par stycken som jobbar när alla andra är lediga. Därav en stor anledning till att omutbilda mig till ett dagtidsjobb. På hälja är man ledig. Men jag har alla fall ett fantastiskt extrajobb som jag trivs mkt mkt bra med. När jag skulle packa mig iväg hemåt så kom ett sms från goaste GT..GT-Granntanta you know.. o jag fick reda på att de var hemma hos mig o snackade lite med H. GAHHHH...måste måste hem NU!!! In en snabbis på coop o sen bar det av hemåt. Åh vilka grannar man har. ME LIKE ALOT! GB...Granngubben..o jag hade lite deeptalk o han är så sann i det han säger. Så..ja, jag ska verkligen VERKLIGEN försöka att göra det vi pratade om..O jag lovar att jag ska vara ärlig, Missar jag o slarvar jag så LOVAR jag att boka en tid hos läkaren. Uppdatering kommer. Flisen o jag var till stallet igår. Som vanligt JÄTTEKUL, men ibland inser jag att hon är trots att man verkligen kan fundera länge på det..bara är 2½ år. Det där med att lyssna är inte alltid hennes största o bästa sida. De hade balansövningar igår, o under de 2 första omgångerna så har vi tjatat på henne hur viktigt det är att ha fötterna i stigbyglarna..igår skulle de släppa dom o dingla med benen..SAY WHAT!? No no..Det gick inte för sig, hon trasslade sig av sin lilla "Prinsen" o stod hellre o tjöt en stund. Goaste ridläraren säger, -"klart du får använda stigbyglarna gumman..inga problem!!" Jaha, upp på liten ponny igen o gå runt en stund till alltså. Slutet gott o allting gott. O bästa Vickevire o T var med till stallet igår. Goaste sötis T..Vilken UNDERBAR tjej. Mer...nja..det tror jag summerar lördagen gott. Nu är det frukosttime..färskt varmt bröd, juice, ägg o kaffe... mmmm KL 11 ska jag träffa Ballerinas mamma på Bergvik, ska jag hinna med det o ta en dusch innan lär jag ge mig nu. Å till GB...LYCKA TILL 10.30!!!

Kommentarer
Postat av: Bettan

Ta det lugnt i stallet!

2009-02-01 @ 09:32:58
URL: http://coolbettan.blogg.se/
Postat av: Vickivire

Har fortfarande inte kommit från jobbet... pust..



Kramar

2009-02-01 @ 13:49:03
Postat av: Lotta

Ha en go söndag!

2009-02-01 @ 15:14:51
URL: http://lottap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0