goa gulliga vänner

Jag har verkligen underbara vänner. Men bara en älslingssyster..Ingen är som du gumma o jag älskar dig! Det jag vill säga är att en kram gör underverk, värmande ord och stöd när allt annat gör ont. Tack för att alla är så gulliga o visar sin omtanke och verkligen bryr sig om mig..jag vet inte hur jag ska återglädja er. En liten överraskning kanske?? Hm..kan faktiskt bli så. Jag är fortfarande ledsen och känslosam, men efter allt stöd så mår jag faktiskt lite bättre. TUSEN TACK..Ni är alla guldstjärnor på min himmel <3

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Härligt att du har underbara vänner!

2009-02-12 @ 14:30:49
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Gumma

Åhhh Älskar dig sååå mycket. TACK för idag! Puss

2009-02-12 @ 17:09:17
Postat av: mamma

jag är lika glad som du för dina underbara vänner.

kram i massor

2009-02-12 @ 17:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0