Glad o lite sprallig

Jag har haft en av de roligaste dagarna hittils under min utbildning. Rörelse med Albrecht. Han är ju bara för härlig..man måste gilla honom, det är bara så. Sen att han är liiiite speciell o exentrisk är en annan sak. Go som fan alla fall. ME LIKE! Sen kanske det var för att vi hade en kanondag med våra klasskamrater. Några skulle presentera en lek idag o jag blev en av dom. Jag var sist o sparade mig lite till slutet. Det var en helt amazing fm..såå roligt. Det är så otroligt kul o se en annan sida av folk. Barnasinnet är ofantligt viktigt att bevara inom sig o jag som ska bli förskollärare måste ständigt tänka på vad jag ger för signaler o hur jag agerar med mitt kroppsspråk inom kollegor o barngrupp. Jag fick otroligt fin kritik. Det lyser om dig sa ngn, pedagogisk och glad...Energisk och uppmuntrande. En glad skit alltså. Jo..det är jag. Jag är faktiskt en glad o positiv människa o jag gillar att utstråla en trygghet i mig själv och i det jag gör. Man måste ju kunna bjuda på sig själv, hur skulle det annars gå? No no.. Glad is the way to be! Å vet du vad?`Jag ska till Mattila denna veckan, vi åker på onsdag 9.00 o hem vid 15 på torsdag. En natt o lite mer än ett dygn ihop..hihihi nu blir det bus ska ni se. Mohahahaha. Värsta lägerkänslan liksom..hahaha typ 15 på nytt. Sex tjejer som ska dela hydda, gissa om det kommer bli kul. Ojojojoj...

Kommentarer
Postat av: Sara

Oh yeah, jag längtar ;)

2009-02-03 @ 09:51:30
URL: http://vaxlanda.blogg.se/
Postat av: Karlsson

Slickade han på bollen?

2009-02-04 @ 19:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0