Blir bara mer o mer down.. :(

FAN va orättvist...jag fattar inte ett dugg. Luften har gått ur nu.. Imorse när jag vaknade var jag ändå vid gott mod, fast att jag vet hur jävla mycket saker jag har att göra. NU blev det inge kul längre. Den känslan gillar inte jag. Det är då jag ger upp o skiter i resten. Har inte tid att skita i resten..Men det estetiska självförtroendet jag byggt upp försvann nu o jag vet inte hur jag ska hitta tillbaks till det. Bara så ledsen o faktiskt helt förvirrad. Jag förstår inte..Jag förstår verkligen inte alls... Ska stänga av dator, sätta telefon på ljudlös-vägra svara o bara stänga in mig för resten av kvällen. Får se om jag tar mig iväg till skolan imorgon, just nu känns det bara som att det kvittar. Varför ska jag vara på bra humör o vara trevlig när jag bara känner total frustration o maktlöshet?? Vi får se, kan bli en inläsningsdag imorgon...

Kommentarer
Postat av: sophie

vad har hänt, gumman?

2009-02-09 @ 16:45:44
URL: http://ciddly.blogg.se/
Postat av: Malin

Oj , hur är det med dig? H'ände det något i skolan idag eller ? hoppas du mår bättre snart ! Kramar

2009-02-09 @ 19:29:25
URL: http://lillirose.blogg.se/
Postat av: Malin

Oj , hur är det med dig? H'ände det något i skolan idag eller ? hoppas du mår bättre snart ! Kramar

2009-02-09 @ 19:37:12
URL: http://lillirose.blogg.se/
Postat av: Anonym

Varför så nere? Du verkade ju vara SolSara förut?

2009-02-09 @ 19:40:23
Postat av: mamma

gå dit och säg inte ett ljud. du kanske fick akut ont i halsen. KRAAAAM

2009-02-09 @ 21:17:32
Postat av: Gumma

Vad har hänt Gumma? Du vet vart jag finns Älsklingssyster! Säg till så kommer jag med superkrafterna å dänger dom som e dumma s KRAM

2009-02-09 @ 21:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0