Blekfis-skruttarna på ö:a

Det är flis o jag idag. Vi är sååå sega. Flis är genomförkyld och har feber, på mig värker kroppen som aldrig förr med både träningsvärk och onda/gympasalssvedda knän...å en näsa som bara rinner. Yej, förkylda igen..*suck* Har just bjudit mitt barn och mig själv på en kall fruktsmootie. Det gick absolut ner hos mig, men flis verkar lite skepiskt även om hon står o petar i sig det lite då o då. Jag har konstaterat att det blir en hemmadag imorgon med. Vem orkar engagera sig i ngt när man mår såhär? Snön faller så vackert utanför mina fönster.. Det skulle vara skönt o komma ut en sväng o bara få lite frisk luft..Mmm får nog bli så lite senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0