Tankar

Ni som känner mig väl vet att jag har mkt tankar som snurrar i huvudet. Allt är inte jobbiga och tunga tankar, trots att vår värld inte ser ut som den borde just nu. Så för att rensa skallen o göra plats för viktigare saker så måste jag skriva av mig. Here goes. Fuck the diet, mörker, underliga människor, ensamhet, grått, kaffe som inte smakar längre, oro, jul, julklappar, svek, julgodis, frågor, vill ha fint, vill ha stilrent, arg, besviken, bästa vänner,resa, Ballerina, Jossan, älsklingssyster, barn, skola, framtiden, kärlek, saknar, Juvel <3, varma tankar och ord, karma, önskan om att få tillbaks, prestationsångest, val, behandling, mitt onda, tid, lust och möjligheter... Så där ja. Som en pyyyyyysande ballong. Nu är det bättre.

Kommentarer
Postat av: Karlsson

Ayo! Nu är det dax att du bubblar av dig för mig över en kopp kaffe. Så är det bara. Säg när, annars kommer jag jaga dig med blåslampan... hihihi... :P

2009-12-12 @ 09:33:51
Postat av: mamma

mera sånt!

2009-12-12 @ 10:12:31
Postat av: mamma

mera sånt, mycket mera sånt!

2009-12-12 @ 10:13:55
Postat av: Faster Maria

Kramar till er från mig! Tänker mycket på er, Maria

2009-12-12 @ 11:22:38
Postat av: Gumma

Sköööönt Gumma.... =) ÄLSKAR DIG!!! Massor massor Älsklingssyster min, KRAMAR

2009-12-12 @ 12:08:13
Postat av: Jeanette

Det där var bra sara ut med det bara håll inte det kvar inne för då spricker ballongen tillslut

tänker på dig och din fam kram nettan

2009-12-13 @ 10:46:39
Postat av: Josefin

Man måste ventilera sig ibland Sara...Annars blir man tokig, så detta var mkt bra gjort :o)



Kramar

2009-12-13 @ 20:01:27
URL: http://jossan-jossansblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0