Vardag igen för en liiiten stund

Så då var det dags för lite vardag igen. Flisan o jag ska åka till dagis för lite inskolning på den nya avdelningen. Det är bara 3 timmar idag o 4 timmar imorgon så det går nog bra. Flis favvo M ska vara där idag..så bättre person att lämna över till finns liksom inte. Men.. det känns ändå lite sådär. Vi har ju sem fortfarande. Vi är ju lediga o myser för fullt. Men jag förstår också att det är viktiga dagar för att hon ska ta sin plats i gruppen. O om 2 veckor drar det igång på allvar med skola för min del så då vill jag att allt ska funka med morgonrutiner osv. Om 50 min ska vi vara på plats.. kanske dags o göra ett ryck innan dess?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0