Turbulent fm

Ingen rolig fm måste jag säga. Började med att jag blev på riktigt dåligt humör för en grej som jag bara tokstör mig på här hemma. Jaja, alla fall. Satte igång med frukosten o skulle värma lite ciabata bröd i micro innan de åker in ett par min i ugn. Vad gör jag då? Jo.. jag skulle dela på icke så upptinade ciabatabröd och skär mig rejält i tummen. Inget litet plutt skrap här inte.. nono..ett rejält jävla JACK med en skinnflärp som hänger över kan jag ju berätta att det är. Det pulserade ut blod och gjorde ont as hell..Ville bara skrika högt o det hade jag förmodligen gjort om jag var ensam hemma.. Nu ville jag inte skrämma flis så jag valde orden. " HENRIK!!! JAG HAR SKURIT AV MIG HALVA FINGRET...!" Jaja..vet vad ni tänker. Skiter i det liksom. Han gick o hämta ett plåster. Ett plåster eller?? Seriöst, hade inte jag gjort tryck förband på tummen så hade det forsat blod fortfarande (jaja.inte forsat..men) Min stackars fingertopp på vä tumme är ÖM, men har alla fall slutat blöda.Har precis bytt förband på den. Ja, jag har riktiga grejer att plåstra om med.. inte snyggaste omläggningen kanske. Men ändå. Funderar på o ringa 22:an o be om att få en riktig omläggning. Tror jag gör det faktiskt. Ridlekis drog igång idag..Barbacka för ponnysarna var för feta för sadlarna Hahaha. Flis uppskattade detta INTE ett dugg o var sur o grinig från sekund 1 på Idols rygg. Tillslut tröttna jag på gnäll o lyfte av henne. Ja..då var ju itne det bra heller..SUCK!!! Köpte BK med hem till lunch, fick en brun ofräsch sallad o en loka..yej. Hoppas em bjuder på roligare saker som typ kalas i em... kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0