Termin 5 av 7...here we go!

Hjälp..jag har verkligen betat av mer än hälften av min universitetsutbildning. Känns både fantastiskt och skrämmande. Har jag verkligen fått med mig det jag behöver för att klara mig i yrkesvärlden sen när jag är klar? Har en heldel kvar..ja, men det jag hittills läst är liksom min grund att stå på. En sak vet jag alla fall. Det här har varit en helt underbar resa, jag älskar varje minut. Imorgon drar det riktiga allvaret igång. Kursstart och träffa mina nya o gamla klasskamrater för ett år framöver. Spännande! Ska försöka ragga lite böcker på Flis dagis idag.. har ju några som jag inte fått tag i.

Kommentarer
Postat av: Sara O

Onej, du ger mig ingen ångest... inte alls.

2009-08-24 @ 19:09:17
URL: http://vaxlanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0