Pållen Putte

<3<3<3<3Fick min älskade Patrik igår.. Han är underbar och en riktig utmaning. Tjejen som red honom innan var halvt gråtfärdig när jag kom fram till henne. "Det var fruktansvärt, han fattar inte, slänger med huvudet och nej, det var verkligen inte kul"...Men..men pålle Putte? Nej nej nej..kan inte tro att han är så hemsk som hon sa. Satte upp o började rida. Berättade för honom vilken fin häst han är och berömde honom när han gjorde rätt. Jag höll i honom och vi arbetade tillsammans och det blir vad man gör det till. Han är fantastisk..han lyssnade på mig och han visade med hela kroppsspråket att han uppskattade ridlektionen lika mkt som jag. När vi kom in i boxen så fick han ett äpple och massor av kramar. Jag är noga med att visa uppskattning till dessa fantastiska djur. När jag hade sadlat o tränsat av o borstat lite på honom så la ha sitt fina huvud på min axel o snoosade så gott i min nacke. Som ett litet tack kanske? Fiiina fiiina hästarna. <3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0