tuffa dagar,skryt o göttit

Det har varit redovisningar i dagarna 2 på KAU. Det är intressant och ta del av varandras arbeten, kul att få idéer o inspiration till att hitta på kul saker under nästa vfu. MEN..det är tufft att sitta still o lyssna lyssna lyssna analysera och ställa kluriga frågor. Men bra o givande som sagt. Har hämtat upp vickevire på möran o det är ALLTID mys med sällskap i bilen efter att jag har släppt av Flis på dagis. Måste skryta över mitt hjärtegull. Hon är duktig på så många sätt o vis. Hon är så verbal och kommunikativ så mammihjärtat håller på att spricka av stolthet. Idag hade hon ingen blöja på hela dagen!!! Förutom när hon låg på vilan 60 min (för att undvika att vakna blöt o ledsen)så klarade hon sig hela dagen. Duktiga tjejen som säger till när hon behöver gå på toaletten och sköter sig så otroligt bra. PUSS MIN PRINSESSA!!! Igår o idag har varit helt ok väder, igår messade jag mannen o bad honom köpa gasol så vi kunde grilla på kvällen.. HUR GÖTT VAR INTE DET DÅ??? Gissa..mmm inga dumheter må ni tro. Vi firade första grillningen med ett glas rött också..Fan va nice att vara vuxen nog att ta ett glas vin mitt i veckan bara så där och må så gôtt man bara kan. AH.. Nu är det för bra o spännande på tv så jag ger mig nu.. uppdaterar imorgon OM jag överlever 5 km på kilenegården med vickan..hihihi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0