TJO!!

Har varit o promenerat med Vickan idag. Vi tog 5 km på Kilene!! Fan va gött. Lagom takt och bra sällskap. Kan det bli bättre? jo just det..Det är ju SOL O VÄRME UTE!! Jag är bara så glad. Allt känns bra just nu. Är en glad skit, njuter av att komma ut på vfu i 5 veckor och har världens bästa lilla familij. Love you! Har världens bästa vänner omkring mig. Fina omtänksamma människor som ger mig energi och glädje i vardagen. Har så underbara grannar. Min goa o bästa GT o GB!! Vad vore Kärrängsvägen om inte ni bodde vägg i vägg??? Finns verkligen inga som ni. Stor kram till er <3 Nu ska jag ta tag i resten av dagen. Tvätt, städ o plock. Men det gör inget idag..för idag är jag bara glad som fan! Funderar tom på att cykla o hämta Flis sen..shit vad glad hon skulle bli då.

Kommentarer
Postat av: Gumma

LOVE YOU!!!!! PUSS

2009-04-17 @ 11:52:34
Postat av: mamma

härligt med glada barn

2009-04-17 @ 13:04:39
Postat av: Vickan

Gud va skönt det var att få med sig nån ut i skogen idag! Det gick alldeles för fort tycker jag! Måste ha varit allt prat! =)

Ha é goa hälg!



Puss

2009-04-17 @ 18:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0