Smått o gott

Flis o jag var ju firade kusse igår och min spökmage hindrade mig från att smaka på en fantastiskt smörgåstårta :( Typiskt. Flis smakade lite o det föll väl inte riktigt i smaken. Hon är så kräsen denna lilla tjej. Mat är verkligen ett onödigt måste. TIPS någon på ngt man kan ge henne som hon äter? (hon äter godis med hjärtans lust..men hur bra är det då på en skala??) Efter att jag hade ätit lunch igår så gick jag ut på altanen o vem träffande jag där om inte bästa GT?? "Vill du ha kaffe??" Yes please! Så vi satt o småstre i solens varma strålar på min altan o bara nöjt av att vara själva en stund. Jag tog tag i huset o tvättade undan 2 maskiner, en disktvätt, dammsög o bytte i sängarna. Gött dä. Idag ska jag bara vara hemma..tror jag. Ska ju åka o lämna flis på dagis om si så där.. 30 min. Har vi klätt på oss? Nope. ÄSch, det löser sig. Har jag inläsning så är det ju inte superblodigt allvar att komma just precis kl 9. Måste verkligen ta tag i mina fönster idag. Alla fall på utsidan. Insidan kan jag ta imorgon. Ska fixa lite påskris också som flis kan få sätta fjädrar i när hon kommer hem. Ridning idag, och jag hoppas verkligen att jag får Patrickplutten igen. Det gick såå bra förra tisdagen och det var bara fantastiskt att få rida en sån underbar häst! ME LOVE IT!!! Nej, om man skulle se till o försöka muta i flis lite frukost..Kul, inget smakar ju.. Fridens liljor.

Kommentarer
Postat av: Leia

God Morgon! :D

2009-04-07 @ 08:40:27
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Leia

God Morgon! :D

2009-04-07 @ 08:40:30
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Sara O

Du är ju en superpedagog, men kanske om du gör maten till en upplevelse. Så det ser ut som nånting? Eller till en tävling då hon får nått efteråt? Bara idéer

2009-04-07 @ 17:45:35
URL: http://vaxlanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0