sköna lördag

Eller var det sköna söndag programmet hette? Jaja.. skitsamma. RIDLEKIS idag..typ snart o här sitter jag i morgonrock o morgonsurfar på nätet. Bäst o lägga på ett kol. Nackspärr sedan ett par dagar. DÅLIG SÄNG..DÅLIGA KUDDAR. Behöver verkligen nytt. Men det lär ju få vänta nu när det står en "ny" bil på uppfarten. Underliga prioteringar det finns. Sen i em ska jag till gumma o fixa hennes hår, gumma ska bli finaste gästen på ett bröllop lite senare idag. Jag=ingen frisör men jag är hennes bästa vän i vått o torrt så man ska ställa upp. Det är bara så. NU MÅSTE JA GE MIG..hörs sen

Kommentarer
Postat av: gumma

Ahhh du är en ängel du gumma =) Jättesnällt att du vill hjälpa mig sen, alltid svårt att se bak hur det blir. ses sen! Love ya! Puss

2009-04-18 @ 11:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0