Njuter så jävla mycket

Just precis nu..jag njuter så jag håller på att spricka. Ledig, sol, bra humör, utflykt med familjen. TROTS..värk, minus i kassan, en påse med jag-vill-ha-behöver-önskar som är lika stor som biståndet Sverige ger till krigsdrabbade länder..Mja..kanske inte så stort, men seriöst så mycket. Igår slog det mig hårt. Jag ska fasen börja ringa på postkodsmiljonären på fredag o lördagar. Nej, jag vill inte vara med i tv, bara vinna 20.000 kr. Kom igen va gött det vore. Jag med min pissiga huvudräkning hoppas lite smått på denna vinsten för då kan jag leva som normalt folk under ett par månader. Tänk bara..2500 extra varje månad. ME LIKE..Räcker pengarna typ kanske 8 månader. Guuud va gött det vore. *Hoppas* men då måste jag börja ringa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0