Mycket bra och intressant

Så vad har hänt sedan sist? Hm..Läste för en stund sen på typ Expressens hemsida att för att få en blogg att bli bra så måste man vilja ligga med den..Hm..Det gav ju en tankeställare måste jag erkänna. Vill jag mina läsare så väl så att jag ska ligga med den för att locka till skratt och eftertanke? HELL NO! Jag är jag..det är inte ngt krav att läsa, sååå..håll till godo med det som finns. Jag har praktik och stortrivs. Personalen på min avdelning låter mig utforska min egen pedagogroll och testa på ALLT.. Det är såå kul och man växer lite mer varje dag som går. Idag tex klädde jag ut mig till skräptroll. Jag har en trolldräkt på mig o var sminkad i ansiktet, håret lite trollstyle och en stoooor skräppåse med saker som kom från min skog som ngn slängt ut o inte tagit med sig tillbaks. DÅLIG STIL.. Barnen är för härliga. Så mycket klokt kommer ut ur deras munnar och de köper verkligen att jag är utklädd o spelar med. LOVE IT!!! Mer då..Hm..Funderar på att köpa en stegräknare..men just nu räknas den som ett ONÖDIGT inköp i budgeten..el brist på budget..hahaha en annna gång kanske.. Ingen ridning idag :( Det är teorivecka o söta hästarna får en välförtjänt vila. Nu ska jag bli fattig som en kyrkråtta igen. Dags att betala räkningar..YIPPIKAJEJ ****** ******

Kommentarer
Postat av: Sara O

Ska vi börja tigga vid vägen ihop?

2009-04-28 @ 21:16:56
URL: http://vaxlanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0