Hälja igen

En sak som jag verkligen vill hinna med under helgen är att träffa Fia..Hon är hemma på snabbvisit från Gbg. Messar dig sen gumman. Flis o jag drar iväg till stallet för ridlekis, -"jag vill ha Idol idag mamma..." Åh.måste hon välja den största pållen i det lilla stallet..Jaja, hon får välja själv. Det är ju hennes ridtid. Jag hoppas på gumma-mys ikväll. Bara vi o barnen eftersom våra respektive har planer på varsitt håll. RInger dig sen älsklingssyster min. Jag skulle kunna tänka mig att putsa mina skitiga fönster denna helg..ett stort kanske dock.. Förmodligen inte. Imorgon ska flis, jag, morfar och Christine till Kilenegården o försöka vinna lite ägg i älgglunken :) Det ska bli kul, hoppas på gott väder också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0