Bästa söndagen på länge

Trots att min lilla minime är såå morgonpigg (5.30 idag..) så har vi hunnit med en hel massa på fm. Vi hade bestämt oss för att gå ägglunken på Kilenegården idag o vi var absolut inte ensamma om det. Massor o åter massor av folk trängdes i spåret och försökte svara på riktigt kluriga frågor. Jag fick 5/12 rätt o en vanlig dag skulle jag bli rusktigt besviken, men det var så sjukt svårt idag så genomsnittsrättet låg på 6/12. Flis o jag hann gå ut en stund innan morfar o stine kom farande. Jag hade hoppats på sol..men nej. Inte det inte. Sällskapet var trevligt dock och ute på Kilene mötte Anders, Christina och lilla Anton upp så vi var ett ordentligt sällskap som vandrade runt slingan på 2.5 km. Flis högg tag i morfar på en gång och det så gôtt o se hur bra Flis mår i hans sällskap. Visst, han lär henne en massa bus..men det är helt ok, för det är morfar i ett nötskal det :) Frågade Flis när vi kom hem vad hon ville ha till lunch. PANNKAKA. Japp o jojjomensan. Det var bara o fixa pannkaka. Nu ligger smulis o sover en stund..Gött dä. Kl 15 ska vi vara på krp för mat hos farmor o farfar. Vilken lyx.. Skön kväll väntas i huset..lugn o ro..och nästa vecka ska jag ta dagarna som de kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0