Att vara effektiv

1. har tvättat klart alla mina fönster nu inkl insidan 2. har förberett en grej som jag ska ha med mig ut på vfu´n klippt, klistrat och ritat. 3.Lyssnat klart på Martina Haags "I en annan del av Bromma!" Lite sådär måste jag säga.."Underbar o älskad av alla" var bättre. 4. Förberett min del i gruppredovisningen som vi ska ha vecka. 5. Tvättat, plockat,städat Mitt i allt detta ringer dagis.. FLIS ÄR FEBERSJUK :( jag ska ta o ge mig in i bilen i ösregnet o hämta mitt hjärtegull. Skönt med långledigt nu. FÖr hennes del alla fall.

Kommentarer
Postat av: Gumma

Krya på er Gumma...hälsa Pluttan från oss. Oliwer frågade efter er imorse =) LOVE YOU

2009-04-08 @ 17:09:02
Postat av: Josefin

stackars sötisen.. då hinner vi inte ses något denna veckan heller då kanske :( Hoppas inte det blir långvarigt! puss o kram till er

2009-04-08 @ 20:03:04
URL: http://josefinewedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0