Åh min söööta pålle

Jag har haft Patrick igen idag. På request kan man säga..Love that horse. Han är så fin, snäll och är en häst helt i min smak. Ingen Lucas dock..mer som en Henkel. Visst förstår du då mamma? Vi har hoppat över litet hinder idag o min pålle tyckte det var fantastiskt kul o galoppade på köpet. "Han hoppar 1.30 Sara!! Bara så du vet ;)" Ey, hoppla pållen, jag håller mig fast så kör vi! Visst att jag är fattig som en kyrkråtta efter att ha betalat ridräkning nr 2, men hästarna i stallet gör det värt varje öre. Det är min egentid i veckan. Jag behöver ingen mer.. bara jag o pållarna. Hästtjejen i min skulle kunna åka till stallet VARJE dag.. men den vuxna jag har ju familj och skola också..Sååå gissa om jag njuter när jag väl är där=? Ska ta kort på Largo, Juvel o Patrick nästa gång jag är i stallet.. Ni måste ju bara få se dessa underbara hästar som verkligen är mitt välmående.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0