Tjohopp på er alla där ute

Me=lycklig..jag var saknad o det var så skönt o komma hem o få kärlek av Flisiris o H. Faktiskt..Jodå, han har nog fått sig både en o två tankeställare när jag var borta. Big mama på tour kan göra den mest stabila människan nervös. hehehe. Men jag är glad o mår bra. Jäkla supernice om jag ska vara ärlig. Är på sprallhumör så jag längtar efter att hämta smulisen kl 15 o jag ska faktiskt cykla o hämta henne. Förutsatt att det är lite varmare än de 5 grader som det var när jag tog bilen imorse. Burr. Hösten är ju verkligen här nu.. Längtar efter skolan.. imorgon kan vad som helst hända känns det som, varning för sprallissen liksom :) Hade tänkt att skriva lite happy news..men jag har totalt glömt bort vad det var just precis nu...eh..hm..Men..vad var det? Skit samma, kanske kommer på det lite senare. Planer för dagen..Skolarbete. Har en del o styra upp, måste kolla vad som ska in o när.Ska försöka få tag på gumma också..Alldeles för längesen jag pratade med älsklingssyster nu. Måste styra upp barnvakt till Flis framöver, de har stangt på dagis en måndag o jag har redovisning o kan inte vara hemma. Måste styra upp så det är avklarat o fixat. Nu lär jag byta dator för att jag har en del jag måste skriva ut från den andra datorn. Hörs senare världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0