Söndagkväll o ett humör som leker berg o dalbana

Jag har mått lite underligt denna vecka. Lite (en hel del) snurrig o yrsel o känslomässigt så är jag arg/glad, ledsen/lycklig i ett enda virrvarr. Tror jag vet vad det beror på o det är inga konstigheter mamma. Bara nya p-piller. Men jag är inte på humör för fem öre. Inte för ngt. Så jag kan säga så här att det ska bli så otroligt skönt o komma ut på praktik igen. Jag längtar efter samtalen med min handledare G, och barnen..alla goa barn. Imorgon kommer lektant tillbaks ;) Lagade mat (som vanligt) ikväll o det bjöds på lax. Mmmm ibland blir jag bara toksugen på lax o då ska det vara smidigt o göra iordning. Kvällens laxrecept heter..Vickevire-lax Victoria..thanks a million. Uh..jisses supersmaskigt alltså

Kommentarer
Postat av: Vickivire

Hej! Visst är det gött det där receptet! bästa med det är just att det är banta-recept!!! vräka i sig utan det dåliga samvetet! haha! =) Jag har tänkt mycket på det som vi diskuterade tidigare idag... känner att jag vill bara veta MER!! =/ =)



kramar

2008-09-14 @ 21:34:06
Postat av: Karlsson

Tjo! Har något som kanske är något bättre...hehe...vi tar det sen inte här!

Kram

2008-09-15 @ 10:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0