Pfffhhheeeehhh

Så låter det när luften går ur o det är kvällen i huset. Jag har faktiskt utnyttjat min dag till max. Det är inte klokt vad man hinner med saker om man utnyttjar tiden o planerar därefter. Har faktiskt hunnit prata med en mycket härlig Ballerina i telefonen :) Har dessutom tvättat 2 maskiner, plockat i o ur en diskmaskin, läst MYCKET av den boken som skulle vara färdigläst igår...å som pricken över i hanns det med ett besök hos goaste gumma o plutten. Tack för en som alltid trevlig pratstund. Å tack goaste plutten för den smaskigaste napp-pussen! Som sagt..det är inte mycket luft kvar i mina lungor nu..ska krypa ner under min soff-filt o må sömnigt gott tills jag ska lägga mig :) natti

Kommentarer
Postat av: Evelina

Bästa du! Vad skulle jag göra utan dig?? Finns ingen annan jag kan panikringa med gråten i halsen! Dina råd är som alltid i världsklass!

2008-09-04 @ 23:18:50
URL: http://peaceofcakeblogg.blogspot.com
Postat av: Gumma

Somnade i soffan som vanligt å ville bara säga att jag Älskar dig Gumma! Du är helt Lovely =) Natt natt från moi som e trött som en gnu. Hörs imorrn. Ska tänka lite ang nästa helg.. TACK!!! Puss & Kram

2008-09-05 @ 00:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0