Om en vecka imorgon..

Så är jag förmodligen väldigt förhoppningsfull o lite pirrigt nervös över den stundande helgen. Ska åka till en stad som ligger mig varmt om hjärtat...Göteborg. Är så kär i staden..har ingen direkt nära relation till stan ifråga, men det är bara allt som staden har. Känslan, lukten o allt det vackra. BAra ren kärlek. Ikväll har flisiris o jag varit hos Malla o planerat den kommande resan tillsammans med Sandra o Karlsson. Flisan ska ju inte med. REN TJEJHELG. Å så som jag har längtat. Hur kul kommer inte det här bli då?? Love it! Imorgon är det sista dagen på vfu..Jag tycker det är sorgligt..vill ju vara där hela tiden. Alla fantastiska barn..Men jag kommer ju tillbaks v 45-48. Jippijej..4 heeeela veckor! Nu är jag rysligt trött, dagen imorgon kommer dessutom att börja VÄLDANS tidigt. Har en avbruten nattsömn framför mig o orolighet genom drömmarna. Sover aldrig ALDRIG bra när jag måste gå upp innan 6.00. Hm..ngt mer? Gumma. Så mysigt o prata med dig tidigare. Du är den bästa. Behövs inga ord liksom, älsklingssyster som bara vet..ÄLSKAR DIG! Fantastiska Ballerina..sjukt kul o höra om dina Göteborgsäventyr med Kenzo...Hiihih ni är för goa. Kommer snart vet du. Jag saknar en daglig irl-dagligdos av supersköna du..Tänk om jag inte hade haft dig min kära vän förra året? Hur hade jag överlevt studiegruppen i naturkursen??? HJÄLP! Sitter faktiskt o tittar på mms:et på den blå-klänningen ibland hehehe. Nä. nu räcker det för idag over and out. hepp Jo just det.. Karlsson..När jag hade satt Flis i bilen så sa smulis.."Elin bara skojade..hon är busig :)"

Kommentarer
Postat av: mamma

kör försiktigt,hälsa och ha det jättebra.

kram

2008-09-18 @ 20:51:16
Postat av: Evelina

Goa Sara :-) Saknar dig så enormt mycket!! Mest av allt i Karlstad faktiskt!

2008-09-19 @ 23:35:40
URL: http://peaceofcakeblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0