Myyyyys

Sovmorgon, mysfrukost med smulis o inläsningsdag. Nice.. Ska försöka vara lite effektiv idag o organisera lite skolarbete o kanske tom städa o tvätta undan lite. Vi får se. Verkar ha en bra magdag so far så jag är optimistisk inför dagen. Ja just det. När jag lämnat flis ska jag åka till Bilisten o hämta ett paket från H&M. Har beställt en tjock tröja o ett par jeans till...Flis såklart. Handlar inte till mig själv. ÄR så dålig på detta med klädsmak som ni vet så om det är ngn som har ett tips vad man ska ha på sig i höst...HÖR AV DIG!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Goa gumman! Kom ner till Götet så drar vi en sväng i butikerna så ska mami få shoppa :-)

2008-09-04 @ 14:36:15
URL: http://peaceofcakeblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0