kalas 1 avklarat

One down and one to go. Vilket kalas, känns riktigt oralistiskt att Annica är 14 år. Jag har vart med henne på ett helt annat sätt än de andra syskonbarnen o många av mina barndomsvänner har också tidiga minnen av henne o Lotta. Samuel..vart är av-knappen. Herregud..tillslut orkar man inte lyssna mer på dig. Men söt o go är du alla fall ;) 14..och ja VÄRSTA tonåringen. My god. Blir så full i skratt, har jag också varit så där? hehehe. Mamma..4 tjejer. HUR ÄR DET MÖJLIGT ATT DU INTE ÄR GRÅHÅRIG O SLITIT DITT HÅR??? Imorgon är det älsklingssyster som fyller 29 år. Det är stort o ska firas som sig bör. Blir ett stillsammare kalas trots 2 2-åringar närvarande. Eftermiddagen kommer att tillbringas på IKEA :) Sängen finns inne från imorgon så det bär av o hämta en sån imorgon. Blir säkert lite annat också..Ramar till min fina teckningar/målningar. De är så fina att de förtjänar en ram. Hörs sen, nu ska vi tydligen köra in H till nöjesfabriken för bowling o en massa öl....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0