Framme!

Fast framme var vi ju egentligen redan igår. Himla nice resa i the family-car som Karlsson styrt upp. Ruskigt bra musik inkl rörelser som hör en bra låt till o sen gick resan som på räls. Åkte först till Allum köpcenter där man bara står o glor på allt folk. Vad har folk på sig egentligen? Vad gör jag för fel? Vad är rätt liksom? Jaja, ska snart ut på stan o kolla läget o vem vet..lite inspiration som lurar runt hörnet? Käkade indiskt igår. Gott till min stora förvåning då jag har tedens att vara lite lätt skeptisk när det gäller ny mat. Hur vet man att det inte är inbakad typ hund eller ngt? Jaja, jag beställde beef korma. Vad det är vet jag inte. Det såg ut som ja..vad ska man säga, köttbitar ala kalops-storlek med en orange/gul klet sås. Min mage gillade inte maten. Värsta knorr-varningen,men eftersom Karlsson o jag delade på en knorr-madrass så man vet inte säkert vad som var knorr från magen vs madrassen. Sovit super. S la till med lite snark ett tag, men Karlsson väste till o då slutade hon. :) Vad ska man säga? 5 tjejer i en 1:a på nästan 40 kvadrat..Alla tiders. Magstuatus idag..har mina laktostabl redo i allra högsta grad. En hel del bubbelvarning, men det löser sig nog. Får vara snäll mot lilla magen idag. Shoppingstauts, på g...har egentligen bestämt att det inte ska bli ngt till Flis..men alla vet ju hur det blir. Ngt kommer det att bli. En frakt-låda? hahaha Sovmorgon idag.. Vaknade av att golfklumpen i halsen valde att skumpa upp o ner o kissblåsan var översprängd..men fine 7.20 är längre än vad jag brukar ligga en lördagmorgon. Har en FIN TJEJHELG I GÖTET..Ballerina..vi ses snart.. o du..det finns ett par grisöron om du blir lite gottesugen;) over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0