EstetSara goes reumatismhand

Hur var det med mitt mantra? I SUCK!! Nej, bilden o jag vill sig liksom inte. Tycker jag att det är en bra bild så är det en bra bild. Är det en bra bild målad av mig? NEEEJ. Min hand som jag har slitit aslänge med, ser förstorad ut som en reumatismhand med krokiga fingrar o gamla händer...Men det är inte det att jag har noll inspiration o motivation för bild. I JUST SUCK. Jaja..tur att jag är bättre på de andra sakerna. Drama tex det är ju askul. Älskar att bjuda på mig själv som ni kanske vet o lek o teater..skiiiitkul. Sång. Jo, älskar att sjunga. Men älgen Roland? Mja... Det blir säkert bättre. Rörelsen..har inte hunnit uppleva så mycket av det än. Gillar Albrecht alla fall. Han är cool. "SLäpp ut din GUD.." Dans..eh jo..har inte upplevt så mycket av det än. Blir säkerligen skoj o annorlunda. Men bilden..jag vill ju. Varför går det inte?? bajs också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0