åh hell noooo

Ursäkta mitt språk, men jävlar vad ont i kroppen jag har. Allt från mina obefintliga smilgropar som värker efter em skrattattacker till mina ben som förvandlats till 2 blyklumpar o 2 höfter som verkar ha varit på extrem latin dancing utan mitt vetande... Rörelse i 3 timmar. Ringdans o sång...Seriöst, hur tokdålig kondis har jag på en liten skala? SJUKT DÅLIG ELLER??? Förmodligen.. Men haft en bra dag, en glad dag o har en kväll med benen i soffan att se fram mot. Funderar på att ta ett bad lite senare..mmm blir nog så.. Men bara så ni vet, skriver jag inge mer idag så är det för att mina armar värker o jag orkar inte blippa på tangentbordet. JAG HAR OOOOOONT!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill du tjäna ihop till presentkort på kicks? :) bli medlem här http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=101049 (kopiera länken exakt för att få mer poäng). Det är busenkelt, kram! : )

2008-09-24 @ 17:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0