Å där gick den sista luften ur

Åh herregud vilken hel helg. Jag alla fall haft sjukt skoj. Allt från dålig indisk mat(dålig mat var mitt tema hela helgen by the way) till allsång in the family car. Jag vet inte vart jag ska börja. Vart ju lite shopping igår runt om i staden, trevligt som busen. Har alltid tyckt att ALLA göteborgare är världens snällaste o gladaste folkslag. Nu vet jag motsatsen för så mycket bitchiga servitriser o suckande förbigående brudar har jag väl aldrig mött. DÅLIGT!! Mer? Pubrunda som slutande likt milen by night. Vi gick o gick o gick...å gick. Förresten. Sa jag att vi GICK!? Nåja. Jag bunkrade med världens bästa Karlsson. Fan va du är bäst "Jeanette.." mohahahaha. Har skrattat så jag har haft kramp i de obefintliga skrattgroparna. Idag har jag ätit en hel jäkla massa hotellfrukost. Claes Malmberg satt ett par bord bort så man kan säga att vi åt frulle med honom på sätt o vis :) Såg även David Batra strosa förbi o plocka åt sig lite gottigheter att njuta av. Vid lunch träffade jag bästa Ballerina...Det blev mer dålig mat o en himla kul tur på Universeum, ni som inte varit där..Åk dit! Vilken upplevelse. WOW, även om jag har varit där tidigare. Bilresan hem flöt på. 5 goa karlstadstjejer lite slitna o omtöcknade (men lyckliga) drog sig sakterligen hemåt. Sista fiket vid Tösse..kassörskan tittar på mig o kollar på mitt visa-kort (som by the way varit välanvänt denna helg) o säger" Har du inga kontanter?" Då sa jag" Om jag hade det, tror du då att jag skulle stå här o vifta med mitt VISA-kort nu?" Då fnös bitchbruden o tog extra lång tid på sig att dra kortet. Drabbar det mig? nej..dumma människa... Tror hon blev sne på mig för att hon dränkte min rabarberkaka i vaniljsås..skojar inte. Det var hur mycket som helst. Tönt. Hemma nu o har kramats med Flis o gossat massor. Skönt det ska bli o lägga sig ikväll..Bara välbekanta ljud o tidig morgon som väntar runt hörnet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0