So far so good

Gick o la mig relativt tidigt igår. Hur många går o lägger sig vid 22-tiden en fredagkväll. Så dåligt på tv och kämpig mage..mmm inte är man värst sugen hålla sig uppe då inte. Idag mår jag bättre, har fortfarande ingen aptit. Har precis petat i min frukost o vilken hemsk känsla när det bara säger poff i magen så är det bra sen. Jag älskar frukost i vanliga fall. Men inte nu, jag mår bra so far alla fall. Blir en lugn dag. Funderar på om Flis o jag ska dra på oss lite utekläder o ge oss ut en stund i blåsten? Frisk luft är ju aldrig fel så det blir nog så att vi går ut om en liten stund. Nya planer på helgen, nja..vet inte. Har en grej för skolan som jag lär skriva klart. Har bara några sidor kvar i den boken så det lär jag hinna klart när flis sover lite senare. Mina inlämningsuppgifter är så gott som klara. Bara lite finslip kvar. Funderar på en IKEA-tur imorgon. Har lite grejer som behövs att inhandlas + saker som man vill ha bara för att :D Skulle vilja baka lite också så jag funderar på att gå till "Mitt skafferi" hos Granntanta o se om det finns saker att låna där :) Bästa GT, måste bjuda in dem snart för lite provsmak :) Tror hon jobbar i helgen. Sms:ar dig lite senare. Tror du sover gott nu. Mer? Flis har hällt ut en glas med äppeljuice över sig själv o under bordet så hon o golvet är väldigt kletiga. Yej..städtime. Flis gillar inte heller att mammi o pappa kramas. TOTAL SVARTSJUKA! Jag kom just på att det fanns en anledning till att jag precis körde igång datorn. Det ryktas om att det kommit in pengar på kontot typ igår. Måste kolla efter. Har ett par överdragsbyxor till Flis på inköpslistan. Men annars inget annat som jag vet just nu. Alltså, jo det finns massor jag vill köpa, men realtisten i mig säger "Den som gapar efter mycket, mister oftast hela stycket."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0