Snurr

Jag har varit alldels yr o snurrig sen jag kom upp imorse. Har legat knasigt så mitt vänstra skulderblad måste vara helt paj. Men snurrig som få..Mår lite illa faktiskt, vet inte vad det är. Usch. Kaffet är snart klart alla fall..Lite koffein för att bli pigg o fin? Hehehe Vi har haft dans på fm idag. Vi har dansat ute. Det var verkligen jättekul, men musik till hade gett lite mer effekt. Kul var det alla fall. Hade det regnat idag så hade det blivit regndans :D hahaha. Har varit till Pricken barnkläder idag o köpt JÄTTEFIN klänning, thights o strumpor som hon kan ha imöra på dagisfotograferingen. Blir en sväng till Bergvik i em när jag hämtat smulis. El inte..vi får se. Har en liten idé jag vill testa så..mja vi får se. Nu är det kaffe o sen lär jag sätta mig o vara skoleffektiv. Tvättar gör jag nu o lite annat o plocka med, men det blir nog imöra det med. Skolarbete idag. Japp, så får det bli. Ska sätta mig tillrätta nu o börja 1½ koncentrerat skolarbetande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0