Myskväll på Ö.a

Flis o jag har haft en toppendag. Vi tog en promenad till en lekplats eller hon cyklade på sin trehjuling och jag gick brevid. "Vill till Lena!" sa flis. Jaja, kl är 10.30 de borde vara vakna. Sagt o gjort vi tog oss dit o vi fick lite fika. Flis älskade Lena-bullar så myceket så hon fick med sig en i en påse i sin ficka. När man minst anade så vips så åkte den fram o hon mumsade gott ute i höstblåsten. Gourmetlunch idag. Fiskbullar med dillsås och potatis. ME LOVE IT. Flis tycker det är ok och H don´t like it. SÅ kan det vara. Flis sov 2 timmar på em, det behöver hon med tanke på att dagen började 6.30 här imorse..WHY... Hon har ju varit snorig också så det är här som balsam för hennes lilla kropp. Vi har precis varit o handlat. Det blir grillad kyckling med tsasiki (egengjord lakosfri) för mig o potatissallad för de andra 2. Jag ska unna mig vin till maten och till efterrätt så finns det en stor påse lösgodis. MUMS! Blir förmodligen en heldel skratt framför tv´n ikväll. Dansbansjakten/duellen/slaget eller whatever det heter är ju fantastiskt patetiskt. Måste bara se ikväll det är bara så. Nu skriker min mage efter mmmmmmaaaaattttt!! så jag tänker behaga den och glöpa i mig en massa gottigheter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0