En trött liten tjej

Ja jisses amalia. Vi tog oss ut till Bergvik. Liten Flis var inte så värst på humör för att pröva mössor idag kan jag lova. Det vart 1 alla fall, bättre än inget o den är alla fall rätt storlek. Får kika in på Pricken med gumma imorgon o kolla lite. Skulle ju hitta en Kavaj/jacka till mig själv. Mja, det gick ju inte så bra det heller så en sån kom jag ju inte hem med tyvärr. Skulle kolla efter överdragsbyxor till smulis,det fanns det inga så det blir lite jakt efter det imorgon. Efter inte ens 1 timme på Bergvik fick Flis nog. Herregud, vilka lungor hon har lilla hjärtat. Jag tyckte så synd om henne och det gör mig arg att jag inte blir lyssnad på. Vi kom hem strax innan 18.30 så det vart vällingtime på en gång o mys i soffan. Gumman höll på att krypa ut ur sitt eget skinn o var i en känslomässig berg o dalbana innan det var dags för sängen. Vi läste en bok o sen sa jag godnatt..Då kan ni bara föreställa en fontänen av tårar som forsade nedför hennes kinder och värsta sortens psykbryt. Det varade inte länge, men tillräckligt för att jag ska må jättedåligt över att lyssna på henne den lilla stunden som var. Älskade liten.. Det blir en diskussion imorgon mellan mig o personalen. Det här köper jag inte o jag vägrar att låta henne bli lidande för att de vill ha det på ett visst sätt. Flis sover nu, men jag förväntar mig att hon kommer vakna minst 1 gång inatt. Det är ju så, har barnen sovit dåligt natten innan sover de dåligt på vilan dagen efter o har svårt att komma till ro natten efter. KUL!

Kommentarer
Postat av: Sara

Så!Nu var det gjort!Jag hittade till slut, men förlåt för att jag stal din design ;) Det var den snyggaste

2008-10-21 @ 22:46:38
URL: http://vaxlanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0