Det vankas tidig kväll

Det vankas tidig kväll här i huset. Jag är genomfrusen (för kallt i mitt hus) och känner en begynnande förkylning krypa sig på som en oinbjuden parkeringsbot. Nej, har inte tid o bli dålig nu. Dags o smälla i sig lite c.vitamin. Jag är trött, min sambo säger att det är pga dålig luft i huset. Vi har ju ett nytt aggregat på vinden, men det är inte ikopplat än...Vad göra? Tack mamma för samtalet förrut. Det behövdes. Allt låter så bra när du säger så sanna saker. Allt make sence liksom. Tack..Det är skönt o veta att du har så bra svar och råd. Älskar dig. Mer? Jag vill bara bädda ner mig i sängen o läsa lite i dans-kompendiet inför morgondagens danspass. Misstänker att mitt försvunna block ligger i danssalen. Jag har väl inte kanske varit superambitiös o tokletat efter blocket, men det känns itne troligt att det ligger på vinden, i tvättstugan, flisrummet el badrummen...Hm. Får kolla danssalen imöra. Ja, orkar inte oroa mig än. Är fallet så att den är borta så kanske man kan be någon av sina goa klasskamrater om missade anteckningar..Please :D Nä..over and out. Det får räcka för idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0