Wonderful

Jag är glad, lycklig o på topp. Har haft min första vfu-dag idag. Vilket ställe man har fått turen att hamna på. Jag bara fullkomligt ÄLSKAR denna avdelning. Som sagt så många ggr tidigare...min handledare är underbar o bara fantastisk. Helt suverän o jag kan fråga om precis allt o inget. Vi har toppkommunikation. Jag är otroligt nöjd. Lite ledsen också, med tanke på att det är förmodligen sista gången jag är där :( men men..jag måste se annat också hur bra än det här stället är.. Ska glädjas o suga åt mig allt jag kan under dessa 4 veckor som gäller för denna gången. Barngruppen får mig att växa lite varje dag som jag är där.. "Mina" barn är bäst. Tänk er att komma till jobbet o bli omfamnad av flera barn flickor o pojkar samtidigt o få höra att man är saknad så att det nästan har gjort ont i dem.. Sen en bamsekram från handledare o arbetskamrater som strålar när de säger att det är otroligt skoj att jag är tillbaks igen. ME LOVE KLIPPAN!!! Åh *euforisk suck* jag är nöööööjd.

Kommentarer
Postat av: mamma

är jättglad för din skull.

lycka till med vfu:n.

kramisar

2008-11-03 @ 20:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0