vår dag..so far

Lilla hjärtat är hängig idag, men när jag frågade henne om vi skulle åka till affären o köpa en present till pappa o ta en fika så var hon genast på. Det är Mammas lilla smulis det :) Hon hittade en present. Jag lät henne välja själv o hon fick ta det hon ville ha. Vad det blev? mohahaha skvallrar på söndagem. På söndag by the way är det fars dag middag här i huset. Det ska bjudas på Lottas smaskiga kyckling och jordgubbspaj med vaniljsås. Mmmm o gissa vem som lagar? H? Hell no... inte kan grisar flyga el? Men han lär få styra upp ALLT annat. Typ duka, plocka in efter oss och fixa kaffet. Mer då? Köpte ursöta jeans till Flis idag. Det är Bamsejeans o kostade 70 kr istället för 179 eller 199 kr.. THANK YOU för det. Nej, om man skulle passa på att göra ngt vettigt. Lovat Ullis att kolla igenom det hon skickade så det ska jag göra så fort kaffet är klart. Ska hänga en tvätt också. Det var klart för ett bra tag sen, men när vi kom hem var det lunchdags. Pannkaka stod som önskemål idag o klart att mammi fixar det då. Hon har ingen feber just nu, men vi har laddat med mer alvedom OM det skulle bli så. Flis ligger i vagnen o sover. Vi tog en promenad efter lunch o jag trodde att hon sov så jag blev måttligt pissed när en gubbe med hur mycket hund som helst (stooor svart lurvig typ björn) kollar in i hennes vagn o säger" hej hej lilla du.. såå här ligger du o vinkar?" Neejj nej nej..hon sover ju tänkte jag o kikade ner jag mer."hej mamma..vilken fin hund" säger hon då. *suck* det blev en liten extrapromenad efter det.. Nu sover hon alla fall ute på altanen. Lilla hjärtat, mammis älskling..krya på dig. *Älskar dig*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0