sovmorgon *kors i taket*

Flis är en morgonpigg liten tjej. Alltid.. Idag fick jag sovmorgon *kors i taket*! H gick upp o jag sa.. hämta henne till vår säng. Vill du inte sova, sa H? Hämta hit henne du sa jag.. Vill du inte sova sa H? Hämta hit henne du sa jag..Men vill du inte sova sa H?...Då sket jag i att svara. Det verkade vara så svårt att förstå när jag bara hade sagt samma sak 3 ggr..Men tack för sovmorgonen. Jag sov såå gott ända tills liten flis rusade in o lät Korken gå lös på mitt huvud..Thanks alot baby. Korken är en vit leksakshäst. Inget mjukisdjur..en stenhård plasthäst med lite mjuk päls. Aj...men då var jag ju vaken. Kors i taket nr 2 var att det fanns frukost när jag kom upp. DET HÄNDER ALDRIG! Så trots allt så måste jag säga att det är en bra morgon i huset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0