Snöyra

Vilken fantastisk dag. Inget blev som jag hade planerat (för det var inte min dag att ha samlingen) men..vad göra? Bara o slänga sig in o ta för sig. Drog fram guran o lirade lite krokodilen i bilen, ekorr´n satt i granen o grisen gal i granens topp..*ROCK* Ut i kylan för att ta hand om mina barn som hade utelek. "dä är kallt...ja vill innnnn" Eller så klär man på sig rätt kläder typ. Ska såga föräldrar i allmänhet (inte mina barns föräldrar, men man har ju ögon o se med när man är hemma el på affären o då kan man börja undra..) som sätter sommarskor o tunna jackor på sina små barn..Dåligt. Jaja, till barnens stora glädje vart det pannkakor o sylt idag till lunch.. Jo, jag tackar. Kikade ut precis när vi skulle börja äta..o vad ser jag?? TOTAL SNÖYRA!! Ja!!! Äntligen. Jag fick ett berg laktosfria pannkakor..Å herregud vilket matkoma jag hamande i på sittvilan. Jag läste en spännande bok med 5 barn tätt omslingrade på mig..Jej..snor, rap, host o fisar högt o lågt..mmm Hämta liten flis som jag trodde att hon vilje följa med mig hem.Ack så fel jag hade. Hon höll ju på att dega.. då kan man ju inte bara bryta för att gå hem liksom.. Icke sa nicke. Det tog låååång tid idag innan vi kom därifrån..Nu är vi hemma o vi myser i soffan..Gud va gött med helg. Imorgon är det Örebro som gäller..Here we come!

Kommentarer
Postat av: Maria

Kör försiktigt till Örebro. Jag åkte den vägen igår och det var ruggigt halt.

Kram

Maria

2008-11-22 @ 08:23:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0